ایرنا/ جشنواره «شهر رمضان» در پارک لاله که از ۲۲ اسفند آغاز شده به برنامه‌های متنوع خود تا ۲۲ فروردین ادامه خواهد داشت.

بوستان لاله تهران از اول ماه مبارک رمضان و همزمان با عید نوروز محل برگزاری جشنواره رمضانی با عنوان «شهر رمضان» است، در این جشنواره مردم تهران با حضور بعد از افطار در پارک لاله این لحظات خوش را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

طبق برنامه سومین شب برگزاری کنسرت بزرگ عیدانه تهران در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله با حضور امید حاجیلی خواننده پاپ برگزار شد، این در حالی است که تاکنون دو اجرای حمید عسگری و امیر عظیمی هم روی صحنه رفته است.


عیدانه تهران، کنسرت‌های رایگان در شب‌های پارک لاله 

کنسرت بزرگ عیدانه تهران در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله در شب‌های ماه مبارک رمضان با حضور امید حاجیلی، علی لهراسبی، فرزاد فرخ، حامد همایون، امید جهان، فریدون آسرایی و حسن ریوندی تا ۹ فروردین ادامه دارد، در این کنسرت‌های رایگان، خوانندگان پس از یک اجرای کوتاه در برنامه جشن شهر رمضان به صورت اجرای زنده از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰ به مدت یک ساعت روی صحنه می‌روند.

در جشنواره بزرگ شهر رمضان همه روزه برنامه «هم‌سفره»؛ جشنواره «سفره‌داران شهر من» با افطار در محل بوستان لاله برگزار می شود که از شبکه افق همزمان به صورت زنده پخش می‌شود.

در عیدانه تهران، از میدان ولیعصر (عج) تا بلوار کشاورز یک سفره بزرگ افطاری برای شهروندان پهن می‌شود و برنامه «شهر رمضان» و جشنواره صدای شهر من از رادیو ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در محل بوستان لاله پخش می‌شود.

 
جُنگ شبانه در بوستان لاله تهران / جام رمضان 

تعبیه کعبه متاورس برای تجربه واقعیت مجازی(VR) داستان‌های قرآنی در نظر گرفتن بخشی برای کودکان با حضور عروسک مل‌مل با همکاری شبکه کودک از این شبکه پخش می‌شود، همچنین چند غرفه برای بازی و نقاشی کودکان در نظر گرفته شده است

در این جشنواره یک شهربازی سیار در محل زمین چمن فوتبال بوستان لاله دایر شده است، همچنین برنامه جام رمضان از شبکه ورزش از ساعت ۱۸ که با حضور هنرمندان و فوتبالیست‌ها در محل بوستان لاله ضبط شده پخش می شود،

پخش برنامه جشن رمضان به صورت جنگ شبانه که ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای سیدمرتضی حسینی و فریبا باقری برگزار می‌شود و به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، جشنواره شهر رمضان به همت ستاد جشنواره‌های شهر تهران و جشنواره مردمی آرمان در ماه مبارک رمضان در محل بوستان لاله برگزار می‌شود.

 
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar